life is good

Jag har en liten tillkännagivelse att göra, jag har sett "Remebeer The Titans" varenda kväll tre kvällar i rad. Antingen är det för att det är en av de bästa filmerna som någonsin har gjorts eller för att jag bara är galen i allt som har med amerikanskfotboll att göra. Men jag andvänder Ebbas citat; frida, du är som du är! :P och ja jag älskar amerikanskfotboll!!

Imorron är de så underbart att jag har fått en akuttid hos tandläkaren så jag ska dit vid 10:40 vilket betyder att jag inte hinner fram och tillbaka till skolan, eller jag hinner, men de blir bara kort och dessutom är det matte och de kan jag lika väl göra hemma.

Sen nästa vecka ska jag jobba i sunnersta backen eftersom att Ebba är i Norrland, ja jag är avundsjuk men jag får iaf jobba som ersättare. Viket är väldigt nice eftersom att det betyder mer pengar till Österrike och till annat.

Sen ser jag också fram emot lördag, först amerikansk fotbollsträning, GRÄSTRÄNING, eller konstgräs men ändå. Sen ska jag till sunnersta backen och Ebba ska visa hur allt funkar. Sen är det direkt hem, äta as mycket mat, sen fotbollscup i Rimbo. Jag måste säga att de är sånna dagar jag älskar!!

Nu ska jag se färdigt filen och sedan krypa till kojjs, puss på ljumsken //frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0