020209

HEJHOPP!

Gårdagen avslutades tyvärr utan Sara men jag fick se super bowl iaf! Herregud vad bra amerikanskfotboll måste jag säga det är helt sjukt, jag kan ju säga att jag att satt som hypnotiserad. Så det är vad min natt gick åt till och det var en väldigt bra natt även fast jag fick en utskällning av mamma när jag propsade på att sova framför tv i natt, men jag lyckades ändå få ligga kvar. Kan ju säga att en sån tillställning leder till att du sover ungefär 1 och en halv timme under natten vilket är på tok för lite men de gick. Labbarna på eftermddan var inställda så de gick riktigt bra faktiskt. Så jag slutade vid tio över tolv, typ as nice! Sen gick jag en snabbis på stan med underbara Samantha. Jag som äntligen fått pengar igen köpte, en rosa t-shirt, en tubtopp som jag ska ha som kjol, en till t-shirt som var randig, ett par rosa örhängen och till sist schampo och balsam. As bra dag måste jag säga. Sen åkte jag hem och pluggade vilket jag fortfarande sitter med. Ska gå och lägga mig tidigt idag också måste ha min sömn.

Jag sönder mig efter grässäsongen!!! Jag vill spela A. fotboll  och vanlig fotboll NU!! Var inne på 86ers hemsida idag också, äntligen blir det en till träning i veckan, MAQ träning på torsdagar. Fattade inte rikigt vart det var men de ska nog lösa sig. Imorron har jag fotbollsträning för skollaget på katte. UNDERBART!! ÄLSKA SPORT!!

puss på ljumsken// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0