update.

Äntligen är de påsklov vilket är så otroligt skönt så att de inte finns!! I fredags var de myskväll hemma hos Ebba som gällde, lika underbart varenda gång. Älskar dig Ebba!! Sen i lördags var de först amerikanskfotbolls träning sen direkt till fotbollsmatch och efter det hem och fixa sig. De var nämlige så att en viss Katarina Tisner hade födelsedagsmiddag. Jag kan ju bara säga att den kvällen blev otroligt bra!! Sen sov jag hemma hos Ebba. Morgonen blev hel knäpp och de slutade med att jag blev kvar hemma hos Ebba med enbart hennes mamma. haha. Sen vi tolv tog jag mina grejer och gick in till stan, ja jag gick. Mellan stenhagen och stationen. När jag kom hem kom Lisa över och vi satt och pratde och tjockade oss med bananasplits. MUMS!! Vid klockan fem tog jag tåget och bussen till västerås för att titta på min kusi som spelade elitserie kval i handboll och visst vann dom!! Jag lovar att jag har typ världens coolaste kusse!! haha Efter de så åkte jag mamma och pappa hem till farmor och farfar. Hur mysigt som helst!! Sen åkte vi hem och var hemma igen vid 23:00. Dagen efter började jag dagen med att springa 8km otroligt skönt. Sen tog jag de lugnt underdagen och på kvällen var de amerikanskfotbollsträning. Lagom roligt för jag fick ingen hjälm. De är inte riktigt okej. Måste nästan köpa en själv för jag är rädd för att de ska bli just så här att jag kommer till träningen utan hjälm. Jag är sjukligt rädd för att få bollen i ansiktet eller nåns pads för den delen också. De kan bero på att mina tänder för närvarande är extremt misshandlade och en håller helt säker på att dö och jag har två som kanske kommer göra de, kul. Då är de rotfyllning eller tandtransplantation som gäller. Roligt värre, nej.  Idag har jag iaf amerikanskfotbollsträning mitt på dan i tre timmar och vi ska bara gå igenom passspel typ. De gillas starkt. Bara jag får en hjälm nu kommer jag att vara stört nöjd. Sen ikväll är det fotbollsträning och jag ska hinna med att plugga lite med.

Nu är jag hungrig så jag måste äta, puss på ljumsken// frida

Kommentarer
Postat av: ebba

ofta du GICK till stan !?!?! du är störd kvinna..

och ditt liv är fett späckat.. du får klämma in mig någon dag :) <3

2009-04-07 @ 18:39:16
URL: http://ebbaslebbaa.blogg.se/
Postat av: Kussen

det är typ jag som har världens coolaste kusse :)

2009-04-08 @ 23:31:58
URL: http://amaaandaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0