halloj!

Igår skulle Lisa ha sovit hos mig för att jag var ensam hemma men efter mycket om och men och en klantig frida hamade vi båda hemma hos Lisa och jag utan nånting med mig för översovning. Men de gick. haha. vi gjorde en tidig star och var uppe redan vid nio så jag kunde äta frukost för att sedan åka hem och fixa grejer innan träningen. Sen var de s¨träning som gällde och nu har jag kommit hem från de. Jag ska ut till landet ikväll coh sova där över natten och fira påskafton där ute sen imorronkväll åker jag hem igen. Och så får vi helt enkelt se vad som händer på söndag och måndag.

Sen har vi målvakts träning på torsdag vilket betyder att jag missar amerikanskfotbollen vilket suger för på torsdagar är det defence och jag är inte speciellt bra på de så jag skulle behöva den träningen. Sen veckan efter åker jag som ni kanske vet till Österrike vilket betyder att jag missar tre träningar i rad!! Det är inte okej speciellt inte på försäsongen om man inte har spelat tidigare. Jag får helt enkelt prata med coach och se vad han säger. Sen kommer jag ju missa första matchen också på grund av att jag är på landslagsläger i amerikanskfotboll men det är iaf mer accepterat. ÅÅhhh!! De är som de är!

Aja puss på ljumsken// frida

Kommentarer
Postat av: --

http://www.freestreet.se/?r=7906



Bli medlem och få GRATIS prylar!!

2009-04-11 @ 15:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0