hahaha

Jag måste säga att gårdagen blev otroligt bra. Kvällen kan lyftas fram ordentligt! Men sen vad de ju såhär att jag Frida Engström verkar gilla att misshandla mina tänder extremt mycket så nu har jag lyckats göra så att de har gått en flisa i min tand. Inte roligt så nu måste jag till tandläkaren ytteigare en gång. Aja, jag är duktig, eller inte. haha.

Idag ska jag iaf plugga, träna och sälja klubbrabatten, saker som ite är jätte roliga, jo träningen är jätte roligt men inte de andra men de måset göras. Mamma och pappa åker senare ut på landet så jag sover ensam ikväll eftersom att Julia är uppe i Rättvik på konfirmationsläger.

Dags att köra igång schemat, puss på ljumsken// frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0