jajaja!!

så underbart jag hittade en klänning!! så otroligt billigt så de inte är sant:D jag kunde köpa alla grejer jag behövde trots att mitt kort var väldigt tomt!!:p och imorron får jag pengar så allt är perfekt:D tillbaka till klänningen den är svart, med lite draperingar där fram, axelbandslös och slutar precis över knäna:) de va lite grejer som jag inte gillade på den men de sitter jag och ändrar nu, så den kommer att bli så otroligt perfekt:D jag är gladgladglad!! och så otroligt peppad för imorron:D kommer bli så otroligt kul!! bilder kommer att komma sen, även filmen från beckmansjobbet kommer jag ladda upp:D men inte förns den har kommit xp

nu ska jag fortsätta med min klänning!:D så sov gott allihopa, och ha kul för de kommer jag! puss o kram// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0