hemma igen!:D

nu är jag hemma igen efter en otroligt rolig dag:D dagen började 06:10 då de va dags att gå upp för att hinna med tåget in till stockholm 06:50. väl inne på centralen i sthlm mötte jag upp Ida som stigit upp redan klockan fem för att vara i tid till jobbet. efter lite missförstånd mötte vi också upp Astrid och vi gick tillsammans till beckmans, för att bli stylade och makade, sen vid klockan halv två åkte vi i taxi, till skatteverket och hade den hittils mest konsiga och en av de roligaste visningarna, visningen spelade in på film som ska visas för att göra reklam för gallerian fasihon award. som vanligt var de trassel med skor till mig, vadle mellan förstora och försmå men smart som jag är vadle jag dom som är förstora vilket va otroligt jobbigt att gå i, menmen allt kan ju inte vara rätt :P

efter de gick jag runt ett tag i sthlm och tittade efter en svart klänning, men de gick inte så bra. under tiden åkte Ida och hämtade ut hur söta kläder som helst!! från ett tidigare modelljobb. sen åkte vi tillsammas tillbaka till knivsta/uppsala. en timma senare åkte jag in till uppsala för att spendera kvällen med, sofia, johanna, nils, daniel, mange, basse och stoffe. hade en as bra kväll!! som också blev slutet på en as bra dag:D

men nu är jag helt slut och måste sova, att vara igång i 19 timmar sätter sina spår:P gonatt// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0