veckan som gått!!

jag vet att jag är lite halv seg på att uppdatera menmen veckan som gått har varit smått kaotisk,,ingen lov här längre heller :P

halloweenfesten hos wille blev as bra:D synd bara att man behövde gå så himla tidigt för att de inte gick några natt bussar men det var lätt värt iaf :P jag lärde mig ett o annat om mig själv också,,haha blev lite förvånad:P sen på vägen hem träffade jag lisa, som inte var helt nykter xp så de blev nattprat hemma hos mig:D alltid lika mysit :)

spotfåne som jag är försökte jag mig på att springa min 9km runda dan efter men det gick inte jätte bra,, undra varför?? dan spenderadeas med att försöka plugga de gick nästan bra,,men bara nästan, haha

söndagen blev en extrem deg dag, pluggade under dan sen var jag ute med Lisa och promenerade runt våran gamla skolan,,de är sjukt vad många  minnen jag har därifrån,,många bra men de flesta är dåliga, de va trevligt att få prata med lisa iaf :)

som vanligt på måndagar har man panik för alla läxor som man inte hann göra,, samhälles uppsatsen speciellt den var ett helvette under veckan och anledningen till varför jag satt upp till typ klockan två på onsdagsnatten, men den blev bra tillsist och seminariet gick hyfsat ;) men gud vad jag måste skärpa till mig i skolan de är inte okej men min skolprestation just nu menmen de ska man väll kunna ordna på. språken går dock för ovanligthetens skull bättre än vad jag trodde var möjligt fick 95% på tyska provet och 41 av 42 på svenskagramatik diagnos!! jag är as stolt :P

onsdagen var träningsdag,, både gymm och amerikanskfotboll!! så underbart kul,, dock var inte hund ägaren till den cp hund som kissade på min väska under träningen lika kul!! gu vad jag hatar människor som har hundar utan att kunna kontrolera dom!! det hela slutade med att jag tydligen var en jävla idiot som skrek åt honom, och erik som gick emellan, han kunde fan inte ens säga förlåt den jävla idioten till hundägaren!!! hatahatahata!!! men sen fick jag mitt lilla damputbrott :P haha de är fan 11 månader sen sist:P ibland är de underbart att bli arg!!(a)

skolveckan slutade iaf as bra:D träffade Ebba på stan så då var de och köpa bullar och choklad och sätta oss på våran tjockisbänk som gällde:P en underbar människa!!:D

hade lust att dra på fest ikväll men jag pallar verkligen inte, stannar hemma o pluggar istället, kalla mig konstig men jag måste ändra min inställning till skolan som det är nu är inte okej och om man ser det från den ljusa sidan, jag kommer inte behöva plugga imorron!!! då ska jag ha kul!! måste bara bestämma mig för vad jag ska göra:P haha


ha de bra så länge puss o kram// frida

Kommentarer
Postat av: lisa

hahahaha! frida :D skitducktig du är! men tänk på att ha STOR bokstav i början av meningarna och inga smilisar :P

2008-11-07 @ 21:24:50
Postat av: frida

de ska ju nog klara av:p

2008-11-07 @ 21:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0