söndag

Vaknade upp hos Sara vid halv tio, ja jag är morron pigg även fast vi inte kom i säng förens vid halv fyra. Måste bara säga attt gårdagen var en helt perfekt underbar dag!! Det är länge sn jag hann  med att ha så mycke kul! På kvällen var jag som sagt hos Sara och åt pepparkakor sen kom Viktoria och Martina, de var som alltid väldigt taggade på fest och det visade sig att det va Sara med. Jag och andra sidan var ganska mör men följde med iaf och de gjorde jag rätt i. Hade så otroligt  kul!! Synd bara att när festen vad över blev det bråk och smart som jag är går ju jag imellan, det gick bra den här gången men jag tror jag ska lämna de till nån annan. Som är lite vad ska man säga större och starkare än mig. Menmen det gick ju bra iaf och fighten var över. Sen skulle vi ta oss tillbaka in till stan (vi var i heidenstam) men det slutade med att vi gick eftersom att de andra tog våran taxi. Men allt som allt var det en otroligt underbar dag!! Trots en fight och ett stukat finger.

Nu ligger jag under täcket och myser, för när man kommer hem är ju rummet såklart iskallt för att mamma har öppnat fönstret så ärr de inte ska lukta målarfärg i mitt rum, vi målar om taket i köket och min dörr hade stått öppen. Just my luck, men jag är överglad iaf.

puss o kram// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0