Söndag kväll

Gud vad jag är slut nu!! Ändå har jag inte hunnit med allt jag skulle göra, men jag har haft det roligt! I lördags kom ju farmor och farfar hit. Vi hade det as mysigt. De stannade över natten och följde men till kyrkan idag. Nej jag går inte i kyrkan ofta, har inte varit på en gustjänst sen min egna konfirmation. Men jag hade roligt iaf, träffade Linnea och kom på mig själv med att ha saknat henne allt för mycket. Förut träffades vi nästan en gång i veckan iaf men nu har vi inte setts sen nån gång innan sommarn, gud vad dålig jag känner mig, men det kan jag ju alltid ändra på. Tillsammas med Linnea, hennes mamma och två till hade vi hand om söndagsskolan, det var jätte roligt. Jag fick vara ängel, och flaxa runt med ett lakan haha, misslyckad änjag gen big time!! Men jag fick mig ett otroligt gott skratt. Efter allt i kyrkan var slut gick jag på julskyltning med mamma, pappa och julia. Stötte på Christoffer, Sara och Viktoria. Treevligt, trevligt, sen drog vi runt där ett tag. Efter det åkte vi till IKEA och åt adventsmiddag? haha lite speciellt men mysit och gott. Nu är jag hemma igen och har lite att göra men ingenting som jag inte hinner med.

Som sagt helgen var bra även om jag inte hann träffa alla jag ville men det kommer fler helger och fler dagar och nya chanser, ha det så länge// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0