myskväll

När jag vaknade imorse pallade jag verkligen inte göra nånting, okej jag vaknade väll inte på morronen men ändå liksom! Ne dagen användes till att plugga,,otroligt skönt att få lite gjort!! Även fast jag måset erkänna att jag aldrig sett så  många amerikansk fotbolls klipp på en dag, haha. Gud vad jag är pepp för matchen!! Den kommer att vara på lördan på konstgräset i stenhagen!! peppapeppapeppa,, LÄNGTAR!!!!!

Dagen avslutades med att Lisa kom hit och vi har suttit och pratat lite:D Alltid lika mysit!!,,dock var vi båda väldigt pepp på fest men det är typ inga fester nu!! Alla är typ emo,, de måste det bli slut på väldigt snart. Det räcker att med att det blir mörkare och mörkare, man blir tillräckligt depp av de,, ne nu ska jag gå ut och se till attfolk blir glada igen!! För de ska jag vara iaf!! Nu ligger Lisa och sover i mitt knä,, den gullungen bad om att få ta en liten tupplur så då passar ja på och blogga lite.

Imorron är det träning med,,inomhus fotboll och jag måste köpa nya inne fotbollskor!! Trodde inte jag skulle spela nå mer inomhusfotboll när jag inte längre gick i fotbollsklass och hade de på schemat så jag köpte sattsiga innebandyskor istället,,Jag får helt enket ta mina gamla imorron som är för stora!! och hoppas på att nån kan fölamed mig till stadium så att jag får nya!!

Nu ska jag ta och väcka lill Lisa från sin lilla tupplur:P

puss o kram// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0