måndag

Lika illa som vanligt!!, måndagar är och kommer förbli hemska. Just nu pallar jag inte, helgen var värdelös när jag tvingades sitta hemma och hålla koll på min lillasyster, jag orkar verkligen inte med henne. Hon skriker och gapar och är extremt otrevlig sen går hon runt och låtsas som ingenting har hänt!! Orkar inte!! Sen har jag ju ett underbart SO prov i morron, ja erkänner jag har pluggat lite för lite, men jag orkar inte och sen har jag faktist koll på de mesta iaf. Så de ska nog gå bra. De måste de göra, går de inte bra så kommer ja att bli så otroligt arg och ledsen på mig själv. Men de värsta är pappa så fort jag inte presterar bra får jag skit för de, jag klarar inte av att ta de en gång till. Jag brukar vara bra på att skita i vad folk säger om mig, men kommer de från nån jag bryr mig om så bryter jag ihop. Även fast jag ser likadan ut på utsidan. Jag orkar inte vara emo heller nu ska allt fan ta och bli bra!!!!!!  Det är dags att se framåt göra de jag vill göra och se till och se till att bli "the best I can be" nu kör vi. Jag ska fan inte ge upp!! Det kommer krävas otroligt mycket av nån för att stoppa mig från de!!! JAG VILL, JAG KAN!! SÅ NU KÖR VI!!:D peppapeppa Det är ju faktiskt match på lörda!!!! Så underbart, fan vad jag har längtat!! Sen i vår är det jag och Carmen som står på planen och köra över folk!! Ne,,2009 ska bli de bästa året någonsin!! Ingen,ingen ska stoppa mig!!

//frida

Kommentarer
Postat av: bebbisen

och jag finns här för dej gummsan :) 2009 kommer bli de bästa året någonsin, dags att börja om från början och då ska allt bli bra för oss båda ! <33

2008-11-11 @ 11:00:41
URL: http://ebbajessicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0