life is good!!:D

Jag är otroligt nöjd!! Vet inte riktigt varför men just nu är jag det. Måste bara säga förlåt för den lite dåliga uppdateringen också innan mitt glädje rus tar över, jag har lämnat inte min dator, men snart får jag tillbaka den!! Imorron till och med!! Underbart!! Det första jag ska göra är att ladda hem två nya låtar som är otoligt bra, Katy Perry, hot n cold och Lady Gaga med pockerface, de är så otoligt, underbart bra!! Typisk Frida musik!

Måndagen var väll lite depp enligt mig, hade det varit enligt nån annan skulle jag varit glad iaf. Fick enbart sova 6 timmar vilket var ganska onödigt då jag pluggat större delen av dagen menmen jag får väll leva med en "deppdag". Tog igen sömnen nästa natt iaf, gick och la mig innan nio. Fatta underbart!! och jag var färdig med alla läxor! Så otoligt nöjd!! Även fast jag varit utan dator. Nu ska jag bara se till att bli av med min förkylning helt, JAG VILL TRÄNA NU!!!!!, sen ska jag ha tillbaka min dator!! Sen är livet close to perfect!!

Pratade med två as trevliga tjejer på vägen till skolan idag, och vi beslutade oss för att dra till svenska skolan i London ett år!! UNDERBART!! Fast jag vet inte om jag stannar ett år eller bara en termin det är mycket som händer på våren som man inte vill missa i tvåan. Eller inte annars heller med all sport som sätter igång. Men jag behöver bara bestämma mig, så ska de nog bli bra hur jag än beslutar mig för att göra!!

de va allt just nu så :P puaa o kram// frida

Kommentarer
Postat av: Ida

haha gulle du skriver "underbart" och "otroligt" hur många gånger som helst! så söt <3

2008-11-25 @ 20:35:45
URL: http://idaka.blogg.se/
Postat av: Dilan Amin

hejhej (:

Rösta jättegärna på min fråga som finns på bloggen



PUSS !!

/ www.mramin.blogg.se

2008-11-25 @ 20:44:42
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0