Katte vs. JB

Gud vad jag är taggad!!! Imorron gäller det!!!:D Vi ska spöa JB!!

Dagen var sjukt bra!!! Skolmaten var as dålig, men vad ska man göra, jag är glad iaf!!! Amerikanskfotbollsträningen gick as bra, nu måste de bara se till at inte regna imorron, då blir de inte roligt!! Men annars blir det typ lerbrottning och de kan ju inte bli så fel de heller:P

Jag måste bara se till att sluta stoppa i mig onuttigheter dvs alldeles för myck godis, jag behöver inte det. Jag kollade på mina kvitton från veckan jag har köp godis för 90 kronor de är inte okej!! Dom pengarna skulle istället kunnat andvändas till nått annat så nu har jag bestämt mig!! Inge mera godis!!

Nu ska jag sova så jag äri toppform till matchen imorron, puss o kram// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0