helgen!!

Den här helgen har varit otroligt bra!! På fredas eftermiddaan gick jag tillsammas med Samatha och Teo och köpte godis på Lutis, 3:90 kg/hg, as billigt!! haha gus vad jag måste sluta äta godis!! Den här veckan som gått har jag ättit gissningsvis lite över 2kg godis, och de sjukaste är att jag inte gillar godis längre, choklad okej men ite smågodis. Jag är typ beroende, måste sluta med de nu!! Inte för att jag måste gå ner i vikt eller nått men att äta 2kg godis i veckan är sjukt dligt för kroppen och det är ju inte heller nått jag har börjat med nu utan gjort sen skolan började,,blää!! Måste sluta!! Sen vandrade jag och Samanhta ner mot stan eftersom att Teo skulle möta nån uppe vid skolan. Sen träffade vi Ebba, så vi ställde oss och vänta på bussen med Samantha för hon skulle hem till en kompis och dissade oss, hahah kanske inte men ändå. Efter det drog vi runt på stan ett tag sen träffade vi Hetti och satte oss och prata i forumgallerian, tyvärr var Ebbas och min tjockisbänk upptagen,,men de gick bra iaf!!  Hade ettt underbart samtal med två underbara tjejer. Men tiden rinner iväg när man har roligt, snart var de dags för Hetti att åka hem och för mig och Ebba att dra till Maxi för att köpa massor med frukt och ansiktsmask. Dock förblev ansiktsmasken orörd, men jag hade en underbar kväll iaf!!! Hade sällskap på bussen och sendan på tåget vilket alltid är lika trevligt det är as drygt att sitta ensam.

På lördagen träffade jag Lisa, jippi, vi drog in till stan för att äta lite vad Lisa  kallar de bakismat. Men det var bara en av oss som var lite bakis, haha. På stan träffade jag också Sarita, Teo och Christoffer, pratade lite med alla men sen drog jag och Lisa vidare. Kvällen var från början tänkt att spenderas med Lisa men hon skulle ha gäster och blev tvungen att åka hem. Sen blev jag bortlovad som barnvakt men tio minuter innan jag skulle dit ringer de o säger attt ett av barnen hade blivit sjukt och de bestämde sig för att stanna hemma. Ganska skönt faktist hade inte pallat och ni som känner mig vet att jag inte blir jätte trevlig när jag sovit på tok förlite. haha. e
Idag fick jag äntligen sova ut, otroligt skönt!! Sov hela elva timmar, ganska ovanligt för att vara mig, men skönt var det iaf. Sen skulle jag ha tränat, men mamma förbjöd mig att göra de för att jag är lite förskyld. Hatar att vara sjuk och hatar att de alltid kommer nått iväg så att jg adrig kan träna till max. Men de ska det bli ändring på minsan, nu ska jag bli pigg och kry och starta de nya året på bästa möjliga sätt!! Idag var de iaf för sent för att ändra på, så jag tvingade med mig pappa in till stan för att köpa inomhusfotbollskor och säng- och skrivbordslampa. Och det gick vägen. Nu är jag hemma igen och har precis ätit jätte got mat. Resten av kvällen ska jag ängna mig åt att plugga lite, de behövs alltid!! Jag måste ha MVG på idrottsprovet på onsdag!! De ska nog gå att ordna:D

Som sagt jag har haft en as skön helg och träffat underbara människor!! puss o kram// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0