happy frida efter en happy dag!

Idag va en otoligt bra dag!! Jag är så sjuk glad nu att det inte är sant och de sjukaste av allt är att de inte finns nån riktig anledning till de. Tyska var nästan roligt, jag hatar tyska, jag hade fysikprov idag men jag är fortfarande lika glad! Kanske beror de på at jag fortfarande lever på den lyckan jag kände efter amerikanskfotbolls matchen eller att jag börjat prestera as bra i skolan igen eller att allt bara fungerar. Fast den mest betydande anledningen tror jag är att jag har världens mest underbara vänner!!!!!! Jag skulle inte vara nått utan er, jag skulle iaf inte vara samma person och helt ärligt skulle ajg inte vilja vara nån annan än den jag är idag! Jag är sjukt nöjd!! Och att jag vågar vara så nöjd gör mig otroligt glad!!

puss o kram// frida :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0