go morron!

Vaknade precis, har sovit som en stock, äntligen så har jag tagit igen lite av min sömnbrist iaf, men jag har ju faktist två nätter kvar till dess att jag måste vara helt återställd. Det ska nog gå vägen. Gårdagens kväll var jätte skön, jag och Lisa åt glass och hade lite girltalk. Sen kom vi också fram till att vi måste göra nått ordentligt typ åka nånstas eller ta en tur till Stockholm eller nått annat kul. Ser fram emot det. Måste bara säga att Lisa är helt underbar, jag har känt henne i sex år nu, jag vet det är sjukt länge. Men jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan henne. Vi kanske har perioder som vi inte träffas så mycket som vi vill, men här kommer det bästa, vad som än händer kommer vi alltid vara kompisar, vi hittar alltid tillbaka till varandra. Har man känt nån i sex år så kan man vara på säker på sånna grejer. UNDERBAR TJEJ!!

Igår natt när jag kom hem eftersom att det tog alldeles för lång tid för mig att cykla från Lisa, snälla vägverket SANDA VÄGARNA!!, så fick jag värsta städycket, så jag tog och städade mitt rum väldigt ordentligt. Dammade alltig, böt sängkläder, dammsög, vek in kläder i gardroben, så nu har jag ett ortoligt fint rum!! Det är verkligen underskattat att ha fint på rummet, visst jag bryr mig inte om rummet är ett bombnedslag precis men ändå man blir as lugn om man kommer in på sitt rum och allt är as fint. Det är en mycket härlig känsla.

Juste jag får inte glömma bort vad jag gjorde när skolan slutat, jag gick ner på stan med Malin en av mina nyfunna vänner, en as härlig tjej. Sen har jag också träffat nån som är lika jag som jag,, Helena!! Sen har jag träffat Thea också, underbar!! haha det är underbart att hitta nya vänner!!

puss o kram// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0