GLADGLADGLAD

Allt blir bara bättre och bättre. Jag har aldrig fått migrän så otroligt passande som idag, jag fick de på morronen och de höll i sig hela dagen men nu är den borta efter lite sömn! Min SO lärare  gick med på att flytta mitt prov på sveriges demokrati tills imorron, underbart, då hinner jag plugga lite till också, men jag har nästan koll på de redan så de är bara och knåpa lite till så klarar de sig!! Imorron är de onsdag vilket betyder amerikanskfotboll!!! JAAAA!!! Sen ska vi typ ha en extra träning den här veckan, teoripass, visst de kanske är ganska mycket roligare att vara ute på planen och köra olika spel men det är nödvändigt. Sen på lörda gäller det!!! Det är katte mot john bauer och gissa vilka som ska vinna KATTE SÅKLART!!! Peppapeppapeppa,, ska bli så otroligt kul!!!

Fredan ska jag spendera med ingen annan än Sarita!! Vi får se lite vad vi hittar på menmen jag vet att de inte kan bli dåligt!! De är ju Sarita jag ska vara med ju!!

Jag lärt mig en grej idag med, det är att när det är som värst kan det bara bli bättre!!!

puss o kram// extremt glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0