down sir hutt!

YESYESYES!!
Gissa vilka som vann mot JB idag!! Katte såklart!! Så otroligt underbart kul!

Nu sitter jag hemma hos kalaspuffen och äter pepparkakor, och firar vår seger!! Måste säga att vi båda spelade otroligt bra!! Vi är ju faktist nybörjare så vad ska man vänta sig, haha. Vi diskuterar nästa steg på våran väg mot NFL hah eller inte menmen bättre ska vi bli iaf! Det är rookiecamp som är nästa steg i december, så vi får se hur det går! Jag är iaf taggad till tusen och Sara med efter dagens insatts. Synd bara att jag typ har ett stukat finger nu, menmen det är smällar man får ta, bara det är borta till december så är jag glad :D

puss o kram// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0