:D

Det här har typ varit den gladaste dagen på länge!! och konstigaste. Jag vet inte riktigt varför den har varit konstig, de känns bara så. Jag pratade med matteläraren idag iaf, hon var jätte positiv och var glad för att jag berättade, om hur dålig min motivtion för skolan har varit och massa annat. Gud vad skönt de va, jag är as pepp nu!! Visst min matte B lärare är lite speciell men hon lyckades iaf göra mig glad eller gladare :P Bäst av allt hon sa direkt att för mig kommer det bara vara nationella provet som räknas, för att jag kom in så sent i gruppen, så de är underbart!! Nu ska jag visa henne mattesnillet i mig :P Hade också missupfattat tiden för mitt samprov så jag fick det ännu mer fram flyttat tills på tisdag det är väll bra eftersom då hinner jag plugga lite till men just nu vill jag bara få de ur vägen. Har kemiprov nästa vecka också så jag måste plugga på de ordentligt!!

Första träningen, amerikansk fotboll gick inte bra alls, eller de gick rent av dåligt! Ett resultat av för lite sönm och koncentration samt lite för lite agrition(vet inte hur de stavas). Men de ska ändras på till fredag den sista träningen innan matchen som kommer att vara på lörda klockan 15:00 på stenhagens konstgräs!! Det är den nya planen brevid Maxi tror ja. Jag är inte rädd för mycket men jag måste erkänna att jag är skit rädd, men det är bara och köra på, det är de som måste göras och det är de jag under all min rädsla vill göra.

Andra träningen, fysträningen gick bra iaf :P Det var tungt som bara den och tog ordentligt,, jag behöver de!! Även fast jag tränar typ 7-8 gånger i veckan så är de sälla det tar riktigt ordenligt, lite synd menmen. Jag blir iaf vältränad på onsdagar.

Nu ska jag krypa till kojs sov gott allihopa // frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0