ännu gladare!!

Äntligen gjorde jag mitt efterängtade SO-prov, det var på tiden efter att de blivit uppskutet tre gånger. Först var de tänkt att jag skulle göra de 16:30 när alla lektioner var slut men vi slutade redan 12:45 för av nån underbar anledning var båda labrationerna inställda. Så efter massa samtal för att få fatt på min SO lärare svarade hon äntligen. Hon var precis utanför skolan så jag fick göra de direkt. Allt gick as bra och jag fick MVG. JAJAJAJA!!! As glad jag har gått och varit rädd för det där provet tillräkligt länge nu. Men nu är det över och betyget perfekt. Har aldrig fått så många komplimaner under tiden som jag gjort ett prov förut. AS STOLT!! Ne, allt blir bara bättre och bättre!! ALLTING!! Tro inte nu att jag är extremt egenkär eller nått men jag tror på mig själv och de borde andra också börja göra!! Att blir bättre av att veta vart man ska och se till att komma dit, visst kan det vara svårt att sätta igång men när du väl börjat kommer du inse ur mycket kapacitet du har i dig och börja inse hur högt du egentligen kan nå. Det är en underbar känsla!

Tro på dig själv!! Du vet att du kan!!

puss o kram// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0