underbar dag!!

Sorry för dålig uppdatering men jag har inte varit i kontakt med internet så det är som det är. Mellandagsrean i Uppsala var bra dock var den lite bättre i sthlm. Det var typ ingen människa på stan, okej kanske inte riktig sant men det var iaf väldigt lite folk för att vara en mellandagsrea. Jag kunde inte hitta några löparbyxor heller, de som finns finns typ bara i gigantiska storlekar eller så är som för korta och jag vil faktist inte köpa några från stadiums egna märke, men det ska jag nog kunna tta nästa gång jag är inne i stan, måste till löplabbet frö att införskaffa dem. Jag träffade Sofia och Johanna också, gud vad glad jag blev, har saknat dom!! Sen kom Malin, den sömntutan hade försovit sig till halv ett när hon skulle träffa mig vid tolv. Men det var ingen fara. 

På kvällen sen ringde Sara och föreslog att vi skulle åka ut till Wille och göra honom lite sällskap, då han är isolerad på grund av sin rygg.  Sagt och gjort, jag, Sara och Christoffer som kom lite senare åkte ut till Wille. Vi tittade på film och hade mysigt. Idag när vi var påväg att åka hem så frågade Issabelle, Willes storasyster om vi ville med och åka skridskor. Så det gjorde vi, och gud vad underbart det var. Helt klar blå himmel och perfekt is, så härligt. Sen drack vi varm choklad och åt lite bullar, mums!! Nu har vi precis kommit hem från stan vi var inne och hyrde Harry Potter 5. Så nu gör vi lite kladdkaka och ska sätta oss och titta på film och äta kladdkaka. Så mysigt!! Ne det här har varit en underbar dag och den blir bara bättre!!

Måste också säga att jag är otroligt glad för vissa människor i mitt liv. Folk som på nått konstig sätt hur dåligt jag än mår får mig att må så otroligt underbart!!! Ni ska veta hur mycket ni betyder för mig!!

Puss på ljumsken// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0