smile face!! :D

Igår efter yogan bestämmd jag och Ebba oss för att ta oss hem till mig. Hon hade ju aldrig varit hemma hos mig, vilket egentligen är ganska väldigt konstigt eftersom jag har varit hemma hos henne otaliga gånger, inte alltid med henne men ändå. Så vi gick mot stationen och stannade på ICA på vägen och köpte mango och sharonfrukt. Mmm..MUMS!!! Jag vet konstig smak men Ebba har lyckats göra mig galen i exotiska frukter. Riktigt gott är det iaf!! Sen tog vi tåget hem till mig och fick utstå en middag med min familj som ja kanske inte helt normal, men är nåns familj normal igentligen, ne jag tror inte de. Efter middagen gjorde vi världens godaste efterrätt. Glass, mango, och smält choklad!!!!!!! Så sjuk gott!! En av de bästa efterrätterna i år, med lätthet.


Fatta vad gott de va!!!!



Snygg Ebba dagen till ära :)


Idag har jag spela amerikanskfotboll och fy tusan vad underbart det är!!! Hela ja blir typ MEGA GLAD!!! Sen var de ju faktist så att vi var till majoriteten tjejer som var på rookiecamp. haha, nått blev nog lite fel, men vi ska visa dom. Vi slog ju faktist killarna i dopboll idag så, de kommer att gå as bra!! Saras finger såg inte jätte lovande ut dock, de stog ut på fel ställe :/ men hon kommer klara de. Den körde vi ultimatefotball, fotboll utan taklingar typ. Gick väll inte överdrivet bra och några passningar var ju bara cp men vadå jag är nybörjare jag får fucka till de ibland, haha.

Efter träningen tog vi bussen hem till Sara, träffade Louise också på bussen, älskar hennes hår kan jag ju bara säga, det är underbart. Men back to the story. Jag gjorde mat medans Sara duschade, hon skulle till sthlm. Det blev spagetti med gäddfils och räksås, de va as lätt och blev faktist riktigt gott även fast de saknades redning till såsen, men man tager vad man haver. Nu ligger jag hemma på sängen och ska till o hoppa in i duschen direkt efter att jag blir färdig med inlägget, sen ska jag plugga och efter de träffa Lisa, sen ska jag se till att somna i tid också.

Måste bara säga att jag är på sjukt bra  humör också!! Amerikanskfotboll imorron!! Sen är det julafton!!


Jag måste också säga att jag är sjukt sur på alla människor som har alla möjligheter för att de är sjukt bra på nått och inte tar vara på de på bästa sätt. Till exempel de som skulle kunna vara smarta men skiter i skolan. Ne, de är bara att hatahatahata!!

puss o kram// frida

Kommentarer
Postat av: bebbisen

hihih gooodaste efterrätten :D jag vill ha nu -.-

och den där bilden var inte direkt jättevacker på mig ;)

2008-12-22 @ 21:02:09
URL: http://ebbajessicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0