plugg!

Igår tog jag och Sara oss in till stan,okej Issabelle körde in oss eftersom bussen körde förbi oss på första försöket men ändå, så vi var i stan vid halv nio, tänk att vi var påväg hem redan vid halv elva. Det är sjukt vad mycket roligt vi missat, ne gårdagen var underbar och sjukt kaos, en otroligt bra kombination, haha. Länge sen en dag innehöll så mycket roligt. De ända tråkiga är att Saras föräldrar inte längre låter henne fira nyår i Uppsala, snyft, jag kommer inte få träffa henne förns efter det att hon kommit hem från Egypten, kommer sakna henne makalöst mycket.

Idag blev en plugg dag, fick ganska mycket gjort faktist, stolt. Det var faktist på tiden, JAG SKA HA MVG, THAT´S IT!! Sen på eftermiddan var de tänkt att jag skulle in och träffa Ebba, men då blev det inte då mamma skäller ut mig för att jag aldrig är hemma och äter middag. Vi har alltid ätit tidig middag men när började vi äta middag vid halv tre?! Sjukt arg jag blev!! Men det ordnade sig nästan sen, dock inte helt. Men de får lösa sig imorron, ska åka in till stan i tid då jag ska göra lite grejer innan också. Jag är sjukt pepp för imorron!!! Det kommer att bli underbart!!!! En grej som inte är så bra är att jag blir bara känsligare och känsligare för laktos, jag åt en Geisa idag och har sjuk ont i magen nu och gissa om den är uppsvälld. Måste testa de snart så mamma och pappa tar det lite mer seriöst. Fick också reda på gränsen för hur mycket synfel man får ha om man ska börja övningsköra utan glasögen. Den va 0,5 jag har 1, cp nu måste jag skaffa nya glsögon också. Inte roligt. Men nog med tråkigheter, jag är sjukt glad just nu och det har jag för avsigt att fortsätta vara.

Så allihop, HA EN GRYMM NYÅRSAFTON, för det vet jag att jag ska, gott nytt år //frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0