phuu

Nu är jag hemma igen och har duschat efter min spring runda. Sprang runt gammlakyrkan så typ 7km på 30 minuter. Och jag är inte nöjd!! Men det är mitt egna fel att jag fått smämre konsis men nu ska jag ändra på de. En sak va dock väldigt ovanligt idag, jag mötte typ 30 personen på vägen. I vanliga fall brukar man möta kanske två eller tre på sin höjd om man möter någon alls. Men jag antar att folk vill få lite bättre samvete efter all julmat man stoppat i sig. Men jag ska iaf fortsätta springa varannan dag, lovet ut. Sen sätter alla träningar igång som vanligt och skolan med så då finns det inte jätte mycket tid till de. Men lite tid ska nog ändå gå att hitta. Måste få bättre kondis igen!!

Nu ska jag plugga, PAIN!! menmen puss på ljumsken  // frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0