onsdag idag

Dagen började med att matten var inställd, så jag hade missat en sovmorron till 10:05 menmen det är alltid nice med håltimme iaf. Men jag stötte på holmen och niki så vi gick och satte oss och lyssnade på gymnasiepresenationen för niorna. Den är andra gången som jag lyssnar på den, lyssnade igår med men då var jag tvungen. Men extramusiken på Katte sjöng båda gångerna och de är så sjukt duktia att det inte är sant. Jag ska vara ärlig men jag brukar inte gilla körmusik. Men de är tillräckligt duktiga så till och med jag blir extremt imponerad och jag gillar de, hörde ni de, omusikaliska Frida gillar att lyssna på musik,haha!!

Skoldagen var dock lite för lång enligt mig, 8:30-15:40, okej det kanske inte är jätte läng och den här dagen var otroligt kul men skolan är ju iskall!!! Ska gå och prata med rektorn om det imorron. Hoppas de kan göra någonting åt det, jag fryser ju som bara den!!

Nu har jag just kommit hem från fysträningen men fotbollen. Jag har inte tränat på typ två veckor så jag var inställd på en as dålig prestation men de gick helt okej, inte bra men helt okej. Nu ska jag bara de till att komma igång med resten. Jag tror änså att jag måste vänta lite till men innebandyn, mitt finger gör fortfarande alldeles för ont. Men jag får hitta på nått annat, funderar på att köpa månadskort eller nått sånt på gym, om det finns nått sånt, hoppas det för jag är as taggad!!

puss o kram// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0