Nyvaken!

Har precis vaknat med panik! De är sjukt mycket jag ska hinna med att göra nu underlovet. Först och främst ska jag träffa kopmisar, jag har inte haft så överdrivet mycket tid till de nu under terminen och de som jag vekligen velat träffa har jag inte hunnit träffa så mycket som jag vill. Sen är de ju skolan med, ska räkna igenom B-kursen i matte igen, nationella direkt efter lovet. Sen ska jag läsa ut en svenska roman, plugga till biologiprovet som btw är typ en tredjedel av mitt biologi betyg. Sen ska jag plugga till provet i nationalekonomi som är en fjärdedel av betyget. Sen ska jag plugga till tyska gramatik provet, som är samma dag som skolan börjar. Jag säger bara pain in the ass!!! Menmen de ska gå, de kommer gå, de måste gå!

Idag ska jag träffa Ebba, JAJAJA!! Vi ska åka och köra yoga på friskis. Har aldrig testat de förut så de ska bli as kul. Även fast jag antagligen kommer vara ganska mycket sämre än allla andra. men man måste ju börja nånstans. Har inte tränat på typ en vecka vilket känns helt cp, min normala träningdos brukar ligga på 7-9 gånger i veckan så jag är ganska irriterad på mig själv att jag låtit de gått så här långt. Det är nått som jag ska ändra på under lovet, jag ska börja träna igen och träna ordentligt. Ska bli as skönt. Sen har jag ju slagit vad med en viss Alexander om vem som kan springa två varv i elljusspåret snabbast. Jag tror nog att jag ska vinna men som sagt jag har leget på latsidan vad det gäller träning. Men det ska gå bra iaf. Om jag förlorar så blir jag bara 9 kr fattigare (kaffe och bulle) iaf, haha.

Sen imorron och på tisdag ska jag spela AMERIKANSKFOTBOLL, så otroligt underbart. Längtar häcken av mig!!

Ne det här lovet ska jag ändvända till att ta kontroll över mitt liv igen, och den här gången tänker jag göra de på riktigt utan hjälp!

Jag säger som Ebba PUSS PÅ LJUMSKEN// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0