next event!!

Nu känns det typ som att julafton är färdig allt är ju gjort liksom. Sett svenssonsvensson har man också hunnit med. Kan ju säga att jag är väldigt nöjd med de presenter jag fick. Jag fick en mobil dock inte den jag ville ha utan en som jag inte gillar. Jag är inte bortskämd, men jag tycker faktist att köper man någonting dyrt i julklapp så ska det iaf vara rätt. Även fast jag är livrädd för att säga de till pappa. Men det ska göras innan kvällen är slut, hoppas jag. Men det ska nog ordna sig iaf.

Nu vet jag iaf vad jag ska göra under nyår, middag först, sen ner på stan tillsammas med halva Uppsala och sen blir det party!! Underbart!! Tror inte detta nyår kommer sluta likadant som de förra då jag sommnade till filmen "Bierfest", de va lite waste även jag hade kul iaf. Ne, nu ska jag ha en underbar nyårafton kan jag ju bara säga!! Och jag ska ha kul som aldrig förr!! Så pepp jag är!!! UNDERBART!!!

Nu ska jag ägna mig åt annat, GOD JUL allihopa och puss på ljumsken // frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0