långa dagar!!

Idag var jag inne i sthlm och shoppade på mellandagsrean!! Hittade as mycket bra grejor. Jeans från Topshop halva priset, underbart, Cardigan från Stadium, Vit t-shirt från HM, Skidstavar från Peak, Löparjacka från Peak. Sen på vägen hem åkte vi förbi ONOFF så att jag äntligen kunde göra av med mitt presenkort som jag har haft i snart två år nu, så det blev äntligen nya hörlurar från SONY, uppdateringen på mina gamla, kamerafodral, att ha kameran i ett oandvänt svettband fungerade inte rikitigt längre och en DVD film, "En vampyrs bekännelser" får se om den är nå bra, hoppas iaf det. Det ända som var tråkit var att jag gick ensam, jag var lite sen med att fråga om nån ville med, men eftersom att vi inte var där så länge så kanske det bara hade varit jobbit att vara två. Sen skulle jag ju ha bytt mina springbyxor som jag fick av mamma, men det var verkligen slut i hela sthlm. Förutom ett par, Under Armour, fast de saknade reflexer och det är ett måste då jag oftast springer på kvällarna.Hörde ni man kan köpa Under Armour på stadium i sthlm, undrebart, nu behöver man inte köpa de över internet eller på andra sidan Atlanten längre. För er som inte vet vad det är så är det typ undersälls tröjor som är lite tightare och i ett annat material, som man har under skydden i Amerikansk fotboll. Men man kan ha dom att springa och annat i också. Men jag ska köpa löparbyxor imorron på Löplabbet inne i Uppsala, dom måste ju ha de. Så, så blir det med de. Imorron ska jag på julrean i Uppsala, som ni kanske fattade, med Malin. Ska inte köpa så mycket, bara löparbyxor och underkläder, jag behöver ingenting mer. Inte just nu iaf.

Jag provade just mina nya hörlurar och dom är grymma, kan stark rekomendera dom. Dock kommer jag inte ihåg vad de heter menmen, det kan jag nog ta reda på.

Ikväll ska jag vara med Lisa, om det finns npgon värd fest att gå på så drar vi väll dit, annars blir det filmkväll.

Nu ska jag äta mat, har inte ätit mer än fil och flingor och en drickyougurt idag, inte okej. Så hej så länge // frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0