KVÄLL

Ännu en dag har gått. Dansföreställningen var as bra också!! Ebba och Julia (min lillasyster) levde definitivt upp till mina förväntningar. Utan att jag visste det så var de fler än jag som skulle dit, som jag kände alltså, så allt blev lite roligare än vad jag väntat mig, även fast jag vet att det hade varit nästan lika roligt annars, haha. De förväntningar som jag hade på vad som skulle hända efteråt uppfylldes dock inte, vilket var väldigt synd. Istället åkte jag hem med mamma, pappa och Julia och åt middag, eller vi åt i omgångar, så nästan middag. Nu ligger jag i sängen och ska plugga lite engelska och läsa lite i min svenska roman sen ska jag sova.

Jag kom på en sak också jag har alldeles för mycket stavfel när jag skriver men det ska det bli ändrig på, ha tålamod så länge.

puss o kram// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0