Jullov!!!

Underbart!! Nu är de äntligen jullov,de var på tiden!!

Jag serverade på julfest igår,, de va as roligt! Trodde inte de kunde vara så roligt att titta på vuxna människor som är stupfulla. Sen severade jag med underbara människor också så  de är på få sätt den kvällen skulle kunna ha blivit bättre. Efter att festen var färdig och allt var undanplockt gick vi upp till huset och satte oss och tittade på film, först såg vi vi hade iaf tur med vädret och sen Harold and Kumar escaping  Guantanamo Bay. Kan starkt rekomendera den sisstnämnda, den va as skön och rolig som bara den. Sen kom vi i säng lite sent men ändå. De var så otroligt kul och värt varenda sekund!!

Idag kom vi in till satn vid klockan ett så jag, Sara och Viktoria gick runt och köpte julklappar på stan, sen bar de av hemmåt. Nu har Lisa precis kommit hit, UNDERBART stavar man det!! Ne nu ska jag vara social gott folk,, så byebye //frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0