julafton!

Nu är det ju faktist så att det är officiellt JULAFTON, så god jul allihopa!!

Som sagt så såg jag ju Mamma Mia nyss och den var faktist helt okej blev lite förvånad faktist. Men den var helt klart sevärd och lite där till. Jag måste erkänna också att jag faktist har glömt bort att titta på julgranen, den var färdig klädd när jag kom ner, så jag antar att jag inte brydde mig så mycket om det. Det blir antagligen lite bilder imorron. Men just nu får ni nöja er med en bild på en underbar vänn till min, Samantha och Katedralskolans första julgran.



Sa även att jag skulle delge mitt julaftons schema som ser precis likadant ut varenda jul.
10:00 Julgudtjänst oftast i Laggakyrka
11:30 Mamma gör i ordning maten, medas resten har tråkigt
12:30 Julmat
14:30 Julklappsöppning
15:00 Kalle Anka
16:30 Julklappsöppning samtidigt som vi tittar på "kan du vissla Johanna"
Resten av kvällen tittar vi på de vi fått, andvänder en del, tar de lite lugnt

Jag vet visst är det tråkigt, jag vill göra nått nytt, träffa andra människor, släkten m.fl. Men nästa år ska jag se till att de blir nått nytt på schemat. Lite sent att ändra någontng nu.

Kan ju också säga att "tomten" kom just d.v.s. mamma la ner julklapparna vi får imorronbitti i julstrumpan, eftersom att ingenting är inslaget så har jag faktist redan tjuvkollat. Där ligger ett nummer av amerikanska ELLE, ett lypsyl och två chokladtomtar. Kan ju redan nu säga att chokladtomtarna åker vid frukosten, hihi.

Nu ska jag nog ta och sova så god jul och puss på ljumsken// frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0