hemma

Nu är jag hemma igen. Kom precis hem från stan och musikalen som jag och Samantha var på. Gud vad bra den var!! Och herregud så duktiga sångare de finns det är helt sjukt! Det var otroligt roligt. Dagen började på ett bra sett också, fick min månadspeng höjd till 850kr,,ÄNTLIGEN!! Sen så ska jag få julklappspengar också, och sen får jag lytteligare lite mer i plånboken när jag jobbar lite innan jullovet. Gud vad glad man blir när man vet att ekonomin är räddad. Sen gick jag på stan ett tag innan Samantha kom ner till stan. Hittade två jätte fina cardigans på Åhlens som jag köpte direkt, och ja jag vet att det snart är jul men ändå. Sen stängde butikerna vid klockan fem, och med en timme kvar att avverka innan Samantha kom så tog jag en ordentlig promenad, jag älskar verkligen promenader!! Vid klockan sex kom Samantha och då gick vi till den gyllenefågeln (McDonalds) och jag åt happymeal!! Sen gick vi mot salabacke och efter lite om och men kom i dit, bland bland annat ett telefonsamtal till min kära mamma så hon fick leta reda på oss på eniro, haha. Men vi kom dit iaf och i tid var vi också. En prestation av mig och Samantha som oftast kommer lite försent, men nu ska det bli ändring på de. Efter det började musikalen som var underbar!! Sen flöt allt på och allt som allt hade jag en sjukt underbar kväll, en av de bästa denna höst/vinter.

Imorron ska jag på dansuppvisning och titta på Ebba och Julia. Ska bli jätte kul faktist, måse ju se vad de båda går för, haha. Men jag vet att dom kommer att vara jätte duktiga. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra efteråt men jag har mina förhoppningar.

Nu ska jag ta och slummra,,puss o kram// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0