hemkommen

Nu är jag hemma igen. Har varit inne i stan hela dagen, först skola, sen fika med Malin och Thea, efter det donken, sen hem till Malin för att titta på Idol finalen!! Jag har inte följt det alls i år men man kan ju inte missa en final heller. På tre pers eller typ fyra Malins mamma med, så tryckte vi i oss två satser popcorn och nästa en hel tre liters cola. oups! men trevligt var det, otroligt trevligt!! Måste säga att jag avgudar Malns hus med!! Sen bar det iaf, trodde nästan att jag missat bussen eftersom att den typ aldrig kom, men den kom, som tur va! Sen typ sprang jag till station vilket visade sig vara ganska onödigt eftersom att jag hade nästan 10 minuter till godo när jag kom dit, men ändå liksom. Sen stog jag och pratade med lite folk från katte innnan jag gick mot spåret. Där träffade jag Philp som alltid! och han är lika rolig att prata med som vanligt. haha!!

Ne nu ska jag läsa lite i min svenska roman och ha dåligt samvete för att jag verken gjort biologin, engelskan eller tyskan till nästa vecka men vadå jag har helgen på mig, jag hinner med lätthet!!

puss o kram// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0