Hejhopp!!!:D

Jag kan ju börja med att säga att jag har haft lite av en depp period men ikväll är den som bortblåst!!!! Jag är hur glad som helst, det kan bero på att min tyska blev inställd för att jag flyttade ett prov eller att jag hade hur kul på stan som helst men Max och Anna eller att jag äger ut min lilla syster big time eller att jag skrev färdigt mitt biologi arbeteoch att det blev otroligt bra eller ATT VI FÅR JULLOV IMORRON eller att jag ska spela amerikanskfotboll på både måndag och tisdag eller att det här kommer att bli en otroligt bra avslutning eller att att bara är så perfekt!!!

Vi hade julkul i aulan på katte idag och jag in såg en sak, JAG HAR DE SÅ JÄ*LA BRA!!!!!

Ne nu ska jag fortsätta mitt lyckorus!!!! sov gott folk!!:D //frida

Kommentarer
Postat av: bebbisen

älskling vi måste ses! <3

2008-12-18 @ 23:18:14
URL: http://ebbajessicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0