happy again!

Hade ett litet bad moment innan jag skulle fråga pappa om jag fick byta mobilen som jag fick, men nu är jag glad igen. Han var helt okej med de och sa att han skulle betala de som fattades om de behövdes. Gud vad glad de gjorde mig, så nu folket så får jag den mobilen jag verkligen, verkligen vill ha och usch vad glad det gör mig.

På amerikanskfotbollsträningen igår så hörde jag ju en av tränarna säga att jag hade en otroligt bra brytpunkt. Jag hade tyvärr ingen aning om vad det betydde men för att bli lite klarare i huvudet frågade jag någon som borde veta. Men han hade ingen aning heller. Känns helt ärligt ganska konstigt att få komplimanger för någonting som man inte ens vet vad de är. Visst det finns ingenting bättre än att få komplimanger för det man inte ens visste att man kunde. Men man vill ju ärligt talat ha reda på vad de är. Ne, jag ska ta och fråga lite fler människor som borde h koll om vad det kan betyda. Jag får nöja mig med att headcoachen säger att jag inte längre kastar som en tjej. Ne nu ska jag ta och bli grymm på amerikanskfotboll, det är iaf den målsättning jag har. Sen får vi ju ser hur det går också. Men om jag fortsätter utvecklas som jag gjort nu så är det absolut ingenting som hindrar mig från att lyckas.

Sen gjorde jag ett litet ryck idag också, jag skickade in en anmälan till utbytes år i USA. Skickad in en till explorica, ska antagligen skicka in flera senare men nu är en gjord. Så nu är det interjuv som gäller men det kommer att gå bra. Jag har iaf inte haft några problem med interjuver förut så. Så om allt går som jag vill nu så kommer jag att spendera nästa läsår i USA. Fatta underbart!! Men jag har aldrig varit så rädd för någonting i hela mitt liv!! Men mest rädd är jag för att gå med 93or när jag kommer tillbaka. Sorry alla 93or men vissa av er är bara extremt omogna och de skulle inte jag orka med. Men det är ett senare problem och dom tar man hand om ja, senare.

Nu när inlägget är färdigt är det faktist så att det inte längre är julafton, lite vemodigt måste jag faktist säga men det kommer flera jular. Och de här blev faktist en väldigt bra jul så det får gå. Nu ska jag bara sätta igång och plugga, måste upp med tempot nu. Det ska stå ett MVG på mitt matte B nationella prov så det är bara att se till att ta sig dit. Nu ska jag läsa lite i svenska romanen som vi har som läxa över lovet. Och sen ska jag äntligen få sova ordentligt!!

Puss på ljumsken // frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0