halloj

Jag vet dålig uppdatering men jag har helt enkelt inte funnit tid till att blogga lite, det är helt enkelt inte riktigt högsta prioritet.
Men ack så roligt!

I tisdagskväll var jag på dansuppvisningen för schoolarchip eleverna på Regina! Gud vad duktiga dansare det funnis!! Det var riktigt roligt att titta på!!

Igår hade vi svenska prov på gramatik det gick helt okej, behövde inte gå nå bättre så jag är glad iaf. Sen vid halv fem var de luciainnebandy, eleverna mot lärarna. Jag har aldrig sett lärare se så läskiga ut. Dom var ju helt galna ju, dock tycker jag lite synd om eleverna som flög iväg lite ibland när lärarna kom springades. Lärnarna vann tyvärr men vi elever får ta dom nån annan gång. Efter matchen var det godisregn,  mums!! Sen var det bara att ta sig hem på träning, träningen var riktigt jobbig men det var as skönt efteråt, som vanligt. Nått konstigt  hände med min fot bara, den svullnade upp och blev blå, cp. Men jag har inte kännt nått idag iaf så jag antar att det är borta. Hoppas det iaf.

Idag var det engelska prov, det gick bra fast det var lite väldigt cp, men ändå. Sen har vi bestämt oss för att starta en amerikanskfotbollsförening på skolan!! Jag vet inte riktigt, det kanske redan finns en men ingen vet nånting om den, de ända folk säger är att de fanns men att den har laggt ner. Men i såfall kommer det inom kort finnas en ny. JIPPPI!!!! :D

puss o kram// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0