Fredag imorron!!

Som sagt den här veckan har gått otroligt snabbt. Det känns som jag inte gjort någonting, även fast jag har kommit igång med träningen igen, gjort alla mina läxor ordentligt och haft roliga håltimmar. Konstigt men nu är det helg snart, SKÖNT!! På fredan lutar det åt att spendera kvällen med Samantha, vi har pratat om det tidigare men jag vet inte om det blir av, men jag hoppas det!! Imorron Är det också det största kemiprovet som jag någonsin haft, det är sjukt stort, fem kapitel. Men jag tror nog att det ska bra, har koll på det mesta. Önska mig lycka till!! På lörda ska jag på musikal, jesus christ superstar. Det är folk från extra musiken på katte som är med! Vissa tittar man ju lite mer på än andra men iaf!

Juste jag måste tips om en underbar ansiktsmask också, Nivea, energizing vitamin mask, provade den just nu och min ansikte är nu mjukt som en babyrumpa xp,,hah,, men seriös den var as bra. Man måste faktist ta lite extra bra hand om huden på vintern så man inte blir torr.

Nu ska jag fortsätta extrem plugga, puss o kram// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0