Fredag :D

Yes idag var det fredag!! Kemiprovet är gjort, kanske inte riktigt gick som jag hoppats men de gick ganska bra iaf. Med tank på  att jag hade pluggat lite för lite också så gick det otroligt bra. Den här gången skka han inte klaga på att jag inte har andvänt tillräckligt med enheter, dock tror jag att jag kan ha satt ut lite för mycket men de ska nog gå bra.
 
När jag kom hem från skolan idag var jag as trött, jag skule ha gått till Lisa men jag orkade verkligen inte ta mig din och
 hon ville inte lämna sin lillebror ensam, lite synd men jag vet att det kommer komma fler fredagar i the lisa and frida way. haha! skrattar åt mina egnaskämt för jag har inte Samantha här så hon kan skratta åt min konstiga humor. Men morrondagen kommer att bli as bra!! Först ska jag träffa Samantha på stan och sen ska vi gå runt lite, efter det ska vi sätta oss på nått café och fika och plugga lite. Ska hjälpa henne skriva ett CV också. Av att dömma av de jobb jag har fått så har jag lyckats riktigt bra med mina egna, haha. Sen ska vi ta oss vidare till Salabacke kyrka för att titta på Jesus Christ Superstar. ska bli riktigt kul faktist!! Efteråt vet jag inte riktigt vad som händer men jag tror att vi kommer träffa Fredrik och Jakob efter, eftersom att det är faktist för att dom är med som vi kommer och kollar.

Sen på söndagen så ska jag på dansuppvisning, ska titta på min lillasyster och underbara Ebba som ska dansa. Ska bli jätte roligt!! En till dansuppvisning blir det faktist på tisdagen till och med då Thea ska dansa, ska dit med Josefin och Samantha, as kul!! Haha jag håller på att bli en liten sån där kultur prisse men jag måste faktist väga upp lite att det är fyra år sen jag var på nån musikal eller dansuppvisning eller nått sånt. Då var det Chess jag såg, när den sattes upp på cirkus eller vänta det är nog mer än fyra år sen, oups!! haha menjag är ju faktist interiserad av det så de ska bli roligt att ta upp ett gammalt intresse.

Nu ska jag läsa lite i min svenska bok; Tusen Gånger Starkare, en as bra bok, kan stark rekomendera den och sen ska jag slockna, annars lär jag se ut som en sömngånare, okej det går jag redan men mindre iaf .

Puss o kram// frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0