fast forward

Denna vecka går sjukt snabbt måste jag säga, det är helt sjukt. Det är onsdag imorron, känns som om det typ sak bli måndag eller nått. Visst är det undrebart när tiden går snabbt men inte riktigt så här snabbt. Jag kommer ju knappt hinna plugga till mitt kemiprov på fredag som är på hela fem kapitel. Men jag har pluggat mycket redan ändå så det kommer att gå bra iaf. Snart är det jullov med!! Så otrolligt underbart! Jag känner på mig att det här jullovet kommer att bli dett bästa någonsin!! Jag ska ha så kul!!

Snart kommer jag börja träna på fullt igen också, tack vare mitt finger som jag stukade amerikansk fotbollsmatchen så har jag inte kunnat träna innebandy. Jag skulle ha gått på träningen idag men jag stog i fingret i skolan och gud vad ont det gjorde!! Jag vet det är typ två veckor sen nu, man jag får väll härda ut. Jag har inte råd med att börja träna förtidigt så jag får nån destående skada. Då kommer både innebandyn och amerikansk fotboll att ryka, det är inte okej eftersom att det är sport är en otroligt stor del av mitt liv, det har alltid varit det och det kommer det alltid att vara. Nu är förkylningen borta också, så imorron blir första träningen på två veckor. Ska bli as skönt, det är dags att komma i form igen!!

Juste sen ska jag servera på Saras föräldras julfester också, det är två stycken innan jul. Kommer få typ 1000kr för de vilket är väldigt välkommet innan mellandagsrean. JIPPPI!!!

puss o kram// frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0