:D

Underbart!!! Jag fick tillbaka min svenska uppsats idag! VG+ gott folk!!! Så otroligt glad, har aldrig fått så bra, de bästa jag har fått annars är VG- men inte längre, nu har jag ett nyrtt rekord iaf i svenska. Men nu har jag redan skaffat mig ett nytt mål jag ska få mitt första MVG på en svenska uppsats, jag tror att jag kan klara de, jag tror att jag för en gång skull kan bli riktigt bra i svenska och att min lärare tror samma sak är bara ett stort plus. Sen ska jag bara se till att få VG i tyska och MVG i engselska, det ska nog inte bli jätte svårt bara jag lägger manken till och gör mitt bästa och framför allt ordentligt.

Gud vad jag saknar amerikanksfotboll just nu, jag fick världens rusch idag när jag pratade med Mimmi, Camilla och Malin på väg hem idag. Jag kan inte bärga mig för att börja träna i vår, eller i februari är de faktist och då är det fortfarande vinter men ändå. Sen ska jag skaffa gymkort under jullovet, måste verkligen komma i form ordentligt igen. Senast jag var de var just innan skolan började och då var jag i sjukt bra form, sprang milen på 37,5 minuter, ja jag ä stolt men ändå. Så nu ska jag tillbaka dit sen ska jag också skaffa lite muskler, för om jag skulle gå ut så här på en amerikanskfotbollmatch skulle jag bokstavligt talat bli mosad och så kan vi ju inte ha de! MEN GUD SÅ SJUKT TAGGAD JAG ÄR!!!!!!!!

PUSS o KRAM //frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0